Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Επισκέψεις:26291

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως κ...

Περισσότερα...

EasyLogo

Επισκέψεις:12082

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10975

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:9469

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7897

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:9469

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:3389

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:1924

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7897

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10975

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Άρθρα από το ιστολόγιο του διαδικτυακού μας τόπου
Ιστολόγιο

Εδώ μπορείτε να δημοσιεύσετε τα άρθρα σας με τις δικές σας ιδέες και προτάσεις αφού όμως πρώτα εγγραφείτε στον διαδικτυακό μας τόπο...

Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013 11:40

Google Computer Science for High School

Γράφτηκε από τον

CS4HS 2013 - Greece
Σεμινάριο προώθησης εργαλείων ανάπτυξης αλγοριθμικής σκέψης

Πανεπιστήμιο Πειραιά, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, 1-5 Ιουλίου 2013

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση σύγχρονων, διασκεδαστικών αλλά και εύκολα προσβάσιμων στοιχείων της επιστήμης των υπολογιστών, που προωθούν την αλγοριθμική σκέψη (computational thinking), στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η καινοτόμος πτυχή του σεμιναρίου αυτού είναι ότι οι εφαρμογές-παιχνίδια που θα κληθούν να αναπτύξουν οι συμμετέχοντες θα βασίζονται στη φυσική αλληλεπίδραση του χρήστη με αυτά, μέσω της κάμερας βάθους MS Kinect, ενώ παράλληλα θα αξιοποιηθεί ένα σύνολο λειτουργιών μέσα από το λογισμικό AppInventor, για τη σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών εφαρμογών σε κινητές συσκευές (mobile applications).

Σύνδεσμος σεμιναρίου: http://cosy.ds.unipi.gr/google_seminar/index.html

 Κοινότητα "Σενάρια Διδασκαλίας σε Περιβάλλοντα Οπτικού Προγραμματισμού με Πλακίδια" στο Open Discovery Space 

Σενάρια Διδασκαλίας σε Περιβάλλοντα Οπτικού Προγραμματισμού με Πλακίδια

 

Ανάπτυξη αυθεντικών εκπαιδευτικών σενάριων με κώδικα σε Περιβάλλοντα Οπτικού Προγραμματισμού με πλακίδια (Scratch, BYOB, App Inventor, Starlogo TNG, TurtlrArt, Blocky, Kodu, GameMaker...).

 

 Σύνδεσμος: http://portal.opendiscoveryspace.eu/community/senaria-didaskalias-se-perivallonta-optikoy-programmatismoy-me-plakidia-668762

Σελίδα 1 από 2
   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου