Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:5801

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:5703

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4521

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4341

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

GameMaker

Επισκέψεις:4299

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτ...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:5703

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:2074

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:983

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2264

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4341

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Παιχνίδια και Προγραμματισμός

Ένα ενδιαφέρον διαδικτυακό παιχνίδι με το οποίο ο νέος προγραμματιστής πρέπει να μπορεί να οδηγήσει τον πειρατή με μια ακολουθία βημάτων προς τον πολυπόθητο θησαυρό. Στην πορεία μπορεί να χρειαστεί να κολυμπήσει, να σκαρφαλώσει, να κόψει δένδρα, να σπάσει βράχους, να πηδήξει πάνω από παγίδες ώστε να μπορέσει τελικά  να ξεκλειδώσει το σεντούκι και να πάρει το θησαυρό. 

Το Artbot Action είναι ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε παιδιά του των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Σε ένα απλό περιβάλλον που ένα robot μπορεί να εκτελέσει μία σειρά από οριζόμενες από τον χρήστη απλές ενέργειες. Σε κάθε πίστα ορίζεται και ένα διαφορετικό πρόβλημα που πρέπει ο χρήστης να φέρει εις πέρας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία της δομής της ακολουθίας.

Ένα παιχνίδι που εισάγοντας εντολές καθοδήγησης του Rover της Nasa μπορούν οι μικροί μαθητές να εξοικειωθούν με την έννοια της ακολουθίας.

Ένα παιχνίδι όπου ένα διαστημόπλοιο καθοδηγείται μέσα στις διάφορες πίστες του παιχνιδιού με σκοπό να επισκεφτεί όλα τα αστέρια. Η καθοδήγηση αυτή γίνεται με την χρήση-σύρσιμο κάποιων καρτελών που αντιστοιχούν σε ενέργειες και την τοποθέτηση τους στην επιθυμητή σειρά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίδειξη της έννοιας της ακολουθίας, των διαδικασιών και της αναδρομής.

   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου