Γλωσσομάθεια
Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια μπορούν να διδαχτούν έννοιες του δομημένου προγραμματισμού όπως δομές ακολουθίας, ελέγχου, επανάληψης, ορισμός μεταβλητών, χρήση πινάκων, εντολών εισόδου / εξόδου, χρήση αριθμητικών παραστάσεων, λογικών ελέγχων με συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, ορισμό διαδικασιών (και με πέρασμα παραμέτρων) και συναρτήσεων. Επίσης, στο περιβάλλον της Γλωσσομάθειας, υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης και των διαγραμμάτων ροής των ήδη δημιουργημένων προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ".
Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ
Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως και προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με τον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ όταν χρησιμοποιείται για δημιουργία προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ" μπορούν να διδαχτούν έννοιες του δομημένου προγραμματισμού όπως δομές ακολουθίας, ελέγχου, επανάληψης, ορισμός μεταβλητών, χρήση πινάκων, εντολών εισόδου / εξόδου, χρήση αριθμητικών παραστάσεων, λογικών ελέγχων με συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, ορισμό διαδικασιών (και με πέρασμα παραμέτρων) και συναρτήσεων. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής εκτελέσιμου προγράμματος του αλγορίθμου σε ψευδογλώσσα είτε του προγράμματος σε "ΓΛΩΣΣΑ" που έχει υλοποιηθεί μέσα στο περιβάλλον του Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ.
RoboMind
Το RoboMind είναι ένα περιβάλλον όπου ο χρήστης μπορεί να καθοδηγήσει ένα ρομποτικό όχημα με ένα εικονικό χειριστήριο, ή και να το προγραμματίσει να κινείται, να αισθάνεται, βάφει, να μετακινεί αντικείμενα αυτόματα με μια απλή γλώσσα προγραμματισμού που εισαγάγει έννοιες όπως ακολουθία, έλεγχος ροής, επανάληψη, διαδικασία, αναδρομή και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον (δεν υπάρχει η δυνατότητα ορισμού μεταβλητών). Είναι κατάλληλο για την διδασκαλία του προγραμματισμού στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού όπως και τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου.
Yenka
Το Yenka Programming και Sequences είναι ένας πρωτότυπος και προσιτός τρόπος για την εισαγωγή στον προγραμματισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Με την χρήση απλών διαγραμμάτων ροής επιτυγχάνεται ο έλεγχος είτε ανθρώπινων εικονικών χαρακτήρων είτε κινούμενων τρισδιάστατων σχημάτων στην οθόνη. Με αυτό τον τρόπο, είναι δυνατό να διδαχτούν έννοιες στο Yenka Sequences όπως, η βασική έννοια της ακολουθίας βημάτων, των βρόγχων επανάληψης, και διαδικασιών και στο Yenka Programming περαιτέρω έννοιες όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ αντικειμένων - χαρακτήρων, δομών ελέγχου ροής, μεταβλητής, παραμέτρων διαδικασιών, τυχαίες τιμές, εντολές εισόδου/εξόδου, διαχείριση γεγονότων κ.ά.. Το Yenka Sequences μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Δημοτικό για εισαγωγή στον προγραμματισμό με έναν άκρως ενδιαφέρων τρόπο για τους μαθητές και το Yenka Programming για την διδασκαλία πιο πολύπλοκων εννοιών προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.
KTurtle
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού KTurtle είναι Logo-like περιβάλλον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο. Με την χρήση αυτού του περιβάλλοντος, μπορεί ο νέος προγραμματιστής να εξοικειωθεί με έννοιες όπως η ακολουθία, η μεταβλητή, εντολές εισόδου-εξόδου, τις δομές επανάληψης και ελέγχου ροής, διαδικασίες (με πέρασμα παραμέτρων), αναδρομής, αριθμητικούς συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, όπως και απλές εντολές διαχείρισης μεταβλητών κειμένου.
TurtleArt
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TurtleArt ως ένα περιβάλλον που είναι βασισμένο στη Logo, όπου μπορεί κάποιος να σχεδιάσει, απλά αλλά και ιδιαίτερα πολύπλοκα σχήματα, δημιουργώντας μια σειρά από εντολές που έχουν μορφή κομματιών πάζλ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, με την χρήση του περιβάλλοντος μπορεί να επιτευχθεί εξοικείωση μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου με τον δομημένο προγραμματισμό και ειδικότερα με έννοιες όπως της ακολουθίας, της δομής ελέγχου ροής, επανάληψης, μεταβλητής, διαδικασίας όπως και αναδρομής.