Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:5801

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:5703

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4521

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4341

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

GameMaker

Επισκέψεις:4299

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτ...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:5703

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:2074

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:983

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2264

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4341

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα στο Δημοτικό
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(8 ψήφοι)

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασης με την μετακίνηση πλακιδίων εντολών στην περιοχή εκτέλεσης εντολών και παρέχει την δυνατότητα γνωριμίας του αρχάριου προγραμματιστή με τη δομή ακολουθίας, επανάληψης, και της διαδικασίας. Προτείνεται για την διδασκαλία των παραπάνω εισαγωγικών εννοιών του προγραμματισμού στο Δημοτικό.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού KTurtle είναι Logo-like περιβάλλον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο. Με την χρήση αυτού του περιβάλλοντος, μπορεί ο νέος προγραμματιστής να εξοικειωθεί με έννοιες όπως η ακολουθία, η μεταβλητή, εντολές εισόδου-εξόδου, τις δομές επανάληψης και ελέγχου ροής, διαδικασίες (με πέρασμα παραμέτρων),  αναδρομής, αριθμητικούς συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, όπως και απλές εντολές διαχείρισης μεταβλητών κειμένου.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το Stagecast Creator είναι ένα περιβάλλον δημιουργίας παιχνιδιών και προσομοιώσεων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού για την διδασκαλία αρχών του προγραμματισμού. Ο ιδιαίτερος τρόπος προγραμματισμού στο περιβάλλον, μέσω της απόδοσης συμπεριφορών σε χαρακτήρες ανάλογα την θέση τους στο περιβάλλον ή και ως αντίδραση σε κάποιο συμβάν, το καθιστά κατάλληλο για διδασκαλία εννοιών του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες. Μέσα σε αυτό τρόπο δημιουργίας παιχνιδιών  εμπεριέχονται  έννοιες  αντικειμενοστραφούς και οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού αλλά και πιο απλών εννοιών όπως ακολουθίας, δομών ελέγχου και μεταβλητής.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)

Το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Kodu παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με βασικές έννοιες του προγραμματισμού μέσα σε ένα περιβάλλον αντικειμενοστραφές και οδηγούμενο από γεγονότα. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού όπως και στο Γυμνάσιο όπου η δημιουργία παιχνιδιών σε ένα τρισδιάστατο κόσμο, με το εύχρηστο και προσιτό περιβάλλον του Kodu, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο βαθμό κινητοποίησης των μαθητών.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με έννοιες του προγραμματισμού όπως τη δομή ακολουθίας, μεταβλητής και λίστας (αριθμητική ή κειμένου), εκτίμηση αριθμητικών και λογικών παραστάσεων (με αριθμητικούς, συγκριτικούς και λογικούς τελεστές), δομές ελέγχου, επανάληψης, πολυνηματική (παράλληλη) εκτέλεση σεναρίων, συνεργασία και συγχρονισμός (με ανταλλαγή μηνυμάτων) και γενικότερα εισαγωγή σε έννοιες του αντικειμενοστραφή όπως και του οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Τα πιο εξελιγμένα περιβάλλοντα BYOB και Panther, που αποτελούν επεκτάσεις του Scratch,  μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Λύκειο.

   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου