Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:5675

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4387

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...

GameMaker

Επισκέψεις:4189

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:1987

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:939

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2181

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Εμφάνιση άρθρων βάσει ετικέτας: Δομημένος προγραμματισμός
Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013 14:37

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι απαραίτητη η χρήση διαγραμμάτων ροής. Στο περιβάλλον λαμβάνει χώρα ανάπτυξη και εκτέλεση αλγορίθμων απευθείας σε μορφή διαγραμμάτων ροής. Με τον ΔΔΡ μπορούν να διδαχτούν βασικές έννοιες δομημένου προγραμματισμού. Υπάρχει η δυνατότητα, χρήσης δομών όπως της ακολουθίας, επιλογής, επανάληψης, χρήσης μεταβλητών, χρήσης εντολών εισόδου/εξόδου, αριθμητικών παραστάσεων, λογικών ελέγχων με χρήση μόνο συγκριτικών τελεστών, βασικές δυνατότητες συνδυασμού και σύγκρισης αλφαριθμητικών. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας εκτελέσιμου προγράμματος του αλγορίθμου που έχει υλοποιηθεί με τον ΔΔΡ.

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013 11:19

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια μπορούν να διδαχτούν έννοιες του δομημένου προγραμματισμού όπως δομές ακολουθίας, ελέγχου, επανάληψης, ορισμός μεταβλητών, χρήση  πινάκων, εντολών εισόδου / εξόδου, χρήση αριθμητικών παραστάσεων, λογικών ελέγχων με συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, ορισμό διαδικασιών (και με πέρασμα παραμέτρων) και συναρτήσεων. Επίσης, στο περιβάλλον της Γλωσσομάθειας, υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης και των διαγραμμάτων ροής των ήδη δημιουργημένων προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ".

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013 08:19

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως και προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με τον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ όταν χρησιμοποιείται για δημιουργία προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ" μπορούν να διδαχτούν έννοιες του δομημένου προγραμματισμού  όπως δομές ακολουθίας, ελέγχου, επανάληψης, ορισμός μεταβλητών, χρήση  πινάκων, εντολών εισόδου / εξόδου, χρήση αριθμητικών παραστάσεων, λογικών ελέγχων με συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, ορισμό διαδικασιών (και με πέρασμα παραμέτρων) και συναρτήσεων. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής εκτελέσιμου προγράμματος του αλγορίθμου σε ψευδογλώσσα είτε του προγράμματος σε "ΓΛΩΣΣΑ" που έχει υλοποιηθεί μέσα στο περιβάλλον του Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ.

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012 11:34

RoboMind

Το RoboMind είναι ένα περιβάλλον όπου ο χρήστης μπορεί να καθοδηγήσει ένα ρομποτικό όχημα με ένα εικονικό χειριστήριο, ή και να το προγραμματίσει να κινείται, να αισθάνεται, βάφει, να μετακινεί αντικείμενα αυτόματα με μια απλή γλώσσα προγραμματισμού που εισαγάγει έννοιες όπως ακολουθία, έλεγχος ροής, επανάληψη, διαδικασία, αναδρομή και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον (δεν υπάρχει η δυνατότητα ορισμού μεταβλητών). Είναι κατάλληλο για την διδασκαλία του προγραμματισμού στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού όπως και τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 15:06

Yenka

Το Yenka Programming και Sequences είναι ένας πρωτότυπος και προσιτός τρόπος για την εισαγωγή στον προγραμματισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Με την χρήση απλών διαγραμμάτων ροής επιτυγχάνεται ο έλεγχος είτε ανθρώπινων εικονικών χαρακτήρων είτε κινούμενων τρισδιάστατων σχημάτων στην οθόνη. Με αυτό τον τρόπο, είναι δυνατό να διδαχτούν έννοιες στο Yenka Sequences  όπως, η βασική έννοια της ακολουθίας βημάτων, των βρόγχων επανάληψης, και διαδικασιών και στο Yenka Programming  περαιτέρω έννοιες όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ αντικειμένων - χαρακτήρων, δομών ελέγχου ροής, μεταβλητής, παραμέτρων διαδικασιών, τυχαίες τιμές, εντολές εισόδου/εξόδου, διαχείριση γεγονότων κ.ά.. Το Yenka Sequences μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Δημοτικό για εισαγωγή στον προγραμματισμό με έναν άκρως ενδιαφέρων τρόπο για τους μαθητές και το Yenka Programming για την διδασκαλία πιο πολύπλοκων εννοιών προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 06:21

KTurtle

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού KTurtle είναι Logo-like περιβάλλον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο. Με την χρήση αυτού του περιβάλλοντος, μπορεί ο νέος προγραμματιστής να εξοικειωθεί με έννοιες όπως η ακολουθία, η μεταβλητή, εντολές εισόδου-εξόδου, τις δομές επανάληψης και ελέγχου ροής, διαδικασίες (με πέρασμα παραμέτρων),  αναδρομής, αριθμητικούς συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, όπως και απλές εντολές διαχείρισης μεταβλητών κειμένου.

Σελίδα 1 από 2
   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου