Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Επισκέψεις:26290

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως κ...

Περισσότερα...

EasyLogo

Επισκέψεις:12082

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10974

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:9468

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7896

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:9468

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:3389

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:1922

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7896

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10974

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   

EasyLogo

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(17 ψήφοι)
  • Δημιουργήθηκε από : Dept of Informatics Education, Comenius University
  • Ημερομηνία εμφάνισης : 2010-2011
  • Τελευταία έκδοση - Έτος: 0.68 - 2011
  • Προγραμματιστικό μοντέλο : Δομημένος, Διαδικασιακός προγραμματισμός
  • Ελληνικό περιβάλλον : Ναι
  • Επιρροές από : Logo
  • Άδεια : Διατίθεται δωρεάν

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασης με την μετακίνηση πλακιδίων εντολών στην περιοχή εκτέλεσης εντολών και παρέχει την δυνατότητα γνωριμίας του αρχάριου προγραμματιστή με τη δομή ακολουθίας, επανάληψης, και της διαδικασίας. Προτείνεται για την διδασκαλία των παραπάνω εισαγωγικών εννοιών του προγραμματισμού στο Δημοτικό.

Γνωριμία

Η EasyLogo  είναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού που δημιουργήθηκε το 2010 στο τμήμα Εκπαίδευσης στην Πληροφορική του πανεπιστημίου Comenius με σκοπό να κάνουν τον προγραμματισμό και την επίλυση προβλημάτων για ανθρώπους  με βασικές δεξιότητες στους υπολογιστές όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του ήθελαν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον πιο απλό από την Logo (όπου είναι απαραίτητη η  απομνημόνευση εντολών και η σύνταξη ενός προγράμματος σε μορφή κειμένου) αλλά και από άλλα επίσης οπτικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού όπως το Scratch (όπου η ύπαρξη πολλών παλετών πλακιδίων εντολών ίσως να αποτελεί ένα παράγοντα δυσκολίας).

Με την εκκίνηση του περιβάλλοντος δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης με τον τρόπο χρήσης του περιβάλλοντος, με την  επιλογή από τον χρήστη, μιας σειράς δραστηριοτήτων αυξανόμενης σταδιακά δυσκολίας. Οι δραστηριότητες αυτές σύμφωνα με τους δημιουργούς του προγράμματος βοηθάνε στην κινητοποίηση των νέων προγραμματιστών - χρηστών του περιβάλλοντος και την εισαγωγή τους σε προγραμματιστικές έννοιες με ένα παιγνιώδη τρόπο.

Ο προγραμματισμός στην EasyLogo συμβαίνει με την επιλογή, από ένα περιορισμένο σετ εντολών, την εναπόθεση πλακιδίων εντολών στην περιοχή προγραμματισμού και παρατηρώντας την άμεση ανάδραση – εκτέλεση του προγράμματος καθώς αυτό δημιουργείται στην  περιοχή εκτέλεσης του προγράμματος. Η περιοχή εκτέλεσης ουσιαστικά είναι ένα πλέγμα που καθορίζει το βήμα των εντολών κίνησης (1 βήμα ανά ένα κελί) και τη γωνία περιστροφής των εντολών περιστροφής (με ελάχιστο βήμα περιστροφής τις 45 μοίρες).

Βασικά συστατικά του περιβάλλοντος της EasyLogo:

  • Τα μενού επιλογών στο πάνω μέρος με τις βασικές λειτουργίες αρχείων.

  • Την παλέτα με τα πλακίδια εντολών (μπροστά, δεξιά, αριστερά, τελεία, γέμισε με χρώμα, χρώμα μολυβιού, πάχος μολυβιού, σβήσε, περίμενε, επανέλαβε, νέα διαδικασία).

  • Την περιοχή εναπόθεσης πλακιδίων εντολών όπου δημιουργώντας ακολουθίες πλακιδίων συμβαίνει και ο προγραμματισμός στο περιβάλλον.

  • Την περιοχή που λαμβάνει χώρα η εκτέλεση καθώς και η παρατήρηση της εκτέλεσης των προγραμμάτων.

 

Οδηγοί Χρήσης - Tutorials - Παραδείγματα Έργων

Σημειώσεις στην EasyLogo από Μαστρογιαννάκη Φ.

Tutorial "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo" από Μαστρογιαννάκη Φ.

Tutorial "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - coding for kids" από Μαστρογιαννάκη Φ.

Παραδείγματα έργων μαθητών Δ', Ε' και ΣΤ' τάξης σε EasyLogo στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Αυτοκίνητο 1" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Αυτοκίνητο 2" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Ελεύθερο θέμα 1" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Ελεύθερο θέμα 2" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Ελεύθερο θέμα 3" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Λουλούδι 1" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Λουλούδι 2" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

Παραδείγματα έργων μαθητών Ε' τάξης "Προγραμματίζοντας με την EasyLogo - Το πρώτο μας Πρόγραμμα" στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου

 

H EasyLogo που παρουσιάζεται εδώ είναι διαθέσιμη μόνο για περιβάλλοντα Windows.

Το περιβάλλον της EasyLogo είναι διαθέσιμο στα ελληνικά.

Σύνδεσμος μεταφόρτωσης:  

http://edi.fmph.uniba.sk/~salanci/EasyLogo/index.html (EasyLogo ελληνική με εντολή περίμενε χωρίς penup - pendown)

http://www.mediafire.com/?ry4w5m5y7cny61b (EasyLogo ελληνικό περιβάλλον με penup - pendown χωρίς εντολή περίμενε)

 -

2 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου Προ Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013 21:25 δημοσιεύθηκε από Προ

    Ένα πολύ χρήσιμο βοήθημα στα χέρια κάποιου, ώστε να έχει ένα οδηγό εκμάθησης της γλώσσας στο δημοτικό.

  • Σύνδεσμος σχολίου Μάριος Παρασκευή, 05 Ιουλίου 2013 17:40 δημοσιεύθηκε από Μάριος

    Πολύ καλή προσπάθεια και πολύ κατατοπιστικό για την εκμάθηση
    του προγράμματος EasyLogo

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου