Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Επισκέψεις:26240

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως κ...

Περισσότερα...

EasyLogo

Επισκέψεις:12020

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10949

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:9417

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7862

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:9417

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:3344

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:1881

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7862

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10949

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   

TurtleArt

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
  • Δημιουργήθηκε από : Brian Silverman
  • Ημερομηνία εμφάνισης : 2004
  • Τελευταία έκδοση - Έτος: 0.08c - 2009
  • Προγραμματιστικό μοντέλο : Δομημένος, Διαδικασιακός προγραμματισμός
  • Ελληνικό περιβάλλον : Όχι
  • Επιρροές από : Logo
  • Άδεια : Διατίθεται δωρεάν με άδεια MIT/Χ11

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TurtleArt ως ένα περιβάλλον που είναι βασισμένο στη Logo, όπου μπορεί κάποιος να σχεδιάσει, απλά αλλά και ιδιαίτερα πολύπλοκα σχήματα, δημιουργώντας μια σειρά από εντολές που έχουν μορφή κομματιών πάζλ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, με την χρήση του περιβάλλοντος  μπορεί να επιτευχθεί  εξοικείωση μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου με τον δομημένο προγραμματισμό και ειδικότερα με έννοιες όπως της ακολουθίας, της δομής ελέγχου ροής, επανάληψης, μεταβλητής, διαδικασίας όπως και αναδρομής.

Γνωριμία

Το TurtleArt είναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού που σχεδιάστηκε το 2004 από τον Brian Silverman και διατηρείται από τον Walter Bender.  Αποτελεί ουσιαστικά μια υλοποίηση της γλώσσας Logo σε ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού. Το περιβάλλον TurtleArt  γράφτηκε αρχικά σε Java, και μετέπειτα ξαναγράφτηκε σε Python για τα OLPC (One Laptop Per Child). Το περιβάλλον TurtleArt  επικεντρώνεται στην κατασκευή εικόνων, ενώ επιτρέπει την εξερεύνηση του πεδίου της γεωμετρίας όπως και του προγραμματισμού.

Στο TurtleArt ο προγραμματισμός  λαμβάνει χώρα με την δημιουργία σειρών πλακιδίων εντολών, με την επιλογή και την εναπόθεση τους στο χώρο προγραμματισμού - εκτέλεσης.  Τα πλακίδια έχουν την μορφή κομματιών πάζλ ώστε να διευκολύνεται ο χρήστης κατά την δημιουργία του προγράμματος. Η αλληλουχία των πλακιδίων εντολών  ουσιαστικά αντιπροσωπεύει ένα πρόγραμμα που περιγράφει μια εικόνα.  Τα αποτελέσματα της εκτέλεσης προγραμμάτων, δηλαδή η εμφάνιση του σχεδίου που δημιουργεί το πρόγραμμα, εμφανίζονται στην ίδια περιοχή που γίνεται και ο προγραμματισμός της χελώνας του περιβάλλοντος. Βέβαια υπάρχει και η δυνατότητα απομόνωσης είτε του προγράμματος είτε του αποτελέσματος της εκτέλεσης – του σχεδίου.

Βασικά συστατικά του περιβάλλοντος είναι:

  • Το μενού επιλογών στο πάνω μέρος του προγράμματος όπου υπάρχουν μια σειρά από εργασίες αρχείων και άλλων απλών εργασιών.

  • Η περιοχή παλετών πλακιδίων εντολών όπου υπάρχουν η παλέτα Turtle (που αφορά  πλακίδια κίνησης, ορισμού θέσης και ανάγνωσης χαρακτηριστικών - ιδιοτήτων χελώνας), η παλέτα Pen (με πλακίδια χρήσης πένας σχεδίασης και ανάγνωσης χαρακτηριστικών -  ιδιοτήτων πένας), η παλέτα Numbers (με πλακίδια δημιουργίας αριθμητικών παραστάσεων κ.ά.), η παλέτα Flow (με πλακίδια ελέγχου ροής και επαναλήψεων) και η παλέτα My Blocks (με πλακίδια δημιουργίας διαδικασιών, μεταβλητών και ανάγνωσης των τιμών αυτών).

  • H περιοχή προγραμματισμού και εμφάνισης των αποτελεσμάτων της σχεδίασης του προγράμματος.

 

Το περιβάλλον TurtleArt είναι μία από τις εφαρμογές που διατίθενται στα OLPCs αλλά είναι διαθέσιμο και ως αυτόνομη εφαρμογή για Windows.Το περιβάλλον του όπως και οι εντολές του δεν είναι εξελληνισμένες.  

Σύνδεσμοι μεταφόρτωσης:

Το TurtleArt v.8 ως αυτόνομη εφαρμογή για Windows είναι διαθέσιμο στους παρακάτω συνδέσμους:

http://www.playfulinvention.com/tadownload/

http://inspiring2care.com/site/resources/downloads/category/3-turtle-art

 

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου