Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:5675

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4387

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...

GameMaker

Επισκέψεις:4189

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:1987

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:939

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2181

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Εμφάνιση άρθρων βάσει ετικέτας: Δημοτικό
Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013 13:18

Hydrobots

Το Ίδρυμα Ευγενίδου, σε συνεργασία με το εργαστήριο Sea Grant του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μασαχουσέτης (MIT), φέρνει στην Ελλάδα το Hydrobot, ένα πρόγραμμα θαλάσσιας ρομποτικής βασισμένο στο SeaPerch. Την σχολική χρονιά 2012-2013 το Ευγενίδειο Ίδρυμα διέθεσε 50 δωρεάν πακέτα με το απαραίτητο υλικό και οδηγίες σε δημόσια σχολεία  στην Ελλάδα που εξέφρασαν ενδιαφέρον και επιλέχτηκαν.

Περισσότερα στην διεύθυνση : http://hydrobots.gr/index/

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013 15:19

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώστε αυτό να μπορέσει να αποφύγει τυχόν παγίδες όπως και να πάρει τα όλα κλειδιά που υπάρχουν σε κάθε δωμάτιο με σκοπό την επιτυχή μετάβαση στο επόμενο δωμάτιο όπου θα υπάρχουν ακόμα πιο δύσκολες προκλήσεις.

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012 00:19

Treasure Hunter

Ένα ενδιαφέρον διαδικτυακό παιχνίδι με το οποίο ο νέος προγραμματιστής πρέπει να μπορεί να οδηγήσει τον πειρατή με μια ακολουθία βημάτων προς τον πολυπόθητο θησαυρό. Στην πορεία μπορεί να χρειαστεί να κολυμπήσει, να σκαρφαλώσει, να κόψει δένδρα, να σπάσει βράχους, να πηδήξει πάνω από παγίδες ώστε να μπορέσει τελικά  να ξεκλειδώσει το σεντούκι και να πάρει το θησαυρό. 

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2012 23:22

Nasa Rover

Ένα παιχνίδι που εισάγοντας εντολές καθοδήγησης του Rover της Nasa μπορούν οι μικροί μαθητές να εξοικειωθούν με την έννοια της ακολουθίας.

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012 11:34

RoboMind

Το RoboMind είναι ένα περιβάλλον όπου ο χρήστης μπορεί να καθοδηγήσει ένα ρομποτικό όχημα με ένα εικονικό χειριστήριο, ή και να το προγραμματίσει να κινείται, να αισθάνεται, βάφει, να μετακινεί αντικείμενα αυτόματα με μια απλή γλώσσα προγραμματισμού που εισαγάγει έννοιες όπως ακολουθία, έλεγχος ροής, επανάληψη, διαδικασία, αναδρομή και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον (δεν υπάρχει η δυνατότητα ορισμού μεταβλητών). Είναι κατάλληλο για την διδασκαλία του προγραμματισμού στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού όπως και τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου.

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012 19:26

Artbot Action

Το Artbot Action είναι ένα παιχνίδι που απευθύνεται σε παιδιά του των πρώτων τάξεων του Δημοτικού. Σε ένα απλό περιβάλλον που ένα robot μπορεί να εκτελέσει μία σειρά από οριζόμενες από τον χρήστη απλές ενέργειες. Σε κάθε πίστα ορίζεται και ένα διαφορετικό πρόβλημα που πρέπει ο χρήστης να φέρει εις πέρας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία της δομής της ακολουθίας.

Σελίδα 1 από 3
   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου