Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Επισκέψεις:26291

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως κ...

Περισσότερα...

EasyLogo

Επισκέψεις:12082

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10975

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:9469

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7897

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:9469

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:3389

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:1924

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:7897

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:10975

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Εμφάνιση άρθρων βάσει ετικέτας: Δημοτικό
Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012 09:00

TurtleArt

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού TurtleArt ως ένα περιβάλλον που είναι βασισμένο στη Logo, όπου μπορεί κάποιος να σχεδιάσει, απλά αλλά και ιδιαίτερα πολύπλοκα σχήματα, δημιουργώντας μια σειρά από εντολές που έχουν μορφή κομματιών πάζλ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού. Πιο συγκεκριμένα, με την χρήση του περιβάλλοντος  μπορεί να επιτευχθεί  εξοικείωση μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου με τον δομημένο προγραμματισμό και ειδικότερα με έννοιες όπως της ακολουθίας, της δομής ελέγχου ροής, επανάληψης, μεταβλητής, διαδικασίας όπως και αναδρομής.

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012 18:27

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτικού με τον προγραμματισμό. Παρομοίως η δημιουργία πιο πολύπλοκων παιχνιδιών στο GameMaker μπορεί να αποτελέσει δραστηριότητα για την διδασκαλία βασικών εννοιών του αντικειμενοστραφούς και οδηγούμενου από γεγονότα  προγραμματισμού σε μεγαλύτερες βαθμίδες εκπαίδευσης.

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012 03:35

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασης με την μετακίνηση πλακιδίων εντολών στην περιοχή εκτέλεσης εντολών και παρέχει την δυνατότητα γνωριμίας του αρχάριου προγραμματιστή με τη δομή ακολουθίας, επανάληψης, και της διαδικασίας. Προτείνεται για την διδασκαλία των παραπάνω εισαγωγικών εννοιών του προγραμματισμού στο Δημοτικό.

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012 01:16

AgentSheets

Το Agentsheets μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και προσομοιώσεων από μαθητές των τελευταίων τάξεων Δημοτικού και από μαθητές Γυμνασίου στα πλαίσια εισαγωγικών μαθημάτων προγραμματισμού, δίνοντας την ευκαιρία σε αυτούς να εξοικειωθούν με βασικές έννοιες του προγραμματισμού όπως ακολουθίας, δομής ελέγχου, μεταβλητής σε ένα περιβάλλον που διέπεται από αρχές αντικειμενοστραφούς και του οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού.

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012 15:25

Scratch

Το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με έννοιες του προγραμματισμού όπως τη δομή ακολουθίας, μεταβλητής και λίστας (αριθμητική ή κειμένου), εκτίμηση αριθμητικών και λογικών παραστάσεων (με αριθμητικούς, συγκριτικούς και λογικούς τελεστές), δομές ελέγχου, επανάληψης, πολυνηματική (παράλληλη) εκτέλεση σεναρίων, συνεργασία και συγχρονισμός (με ανταλλαγή μηνυμάτων) και γενικότερα εισαγωγή σε έννοιες του αντικειμενοστραφή όπως και του οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Τα πιο εξελιγμένα περιβάλλοντα BYOB και Panther, που αποτελούν επεκτάσεις του Scratch,  μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Λύκειο.

Σελίδα 3 από 3
   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου