Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:6474

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:6369

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:5491

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Επισκέψεις:5219

Διερμηνευτής ΓΛΩΣΣΑΣ

Στον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα όπως κ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4864

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:6369

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:2351

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:1107

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2679

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:5491

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   
Εμφάνιση άρθρων βάσει ετικέτας: Δημοτικό
Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012 11:27

RoboZZle

Ένα παιχνίδι όπου ένα διαστημόπλοιο καθοδηγείται μέσα στις διάφορες πίστες του παιχνιδιού με σκοπό να επισκεφτεί όλα τα αστέρια. Η καθοδήγηση αυτή γίνεται με την χρήση-σύρσιμο κάποιων καρτελών που αντιστοιχούν σε ενέργειες και την τοποθέτηση τους στην επιθυμητή σειρά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίδειξη της έννοιας της ακολουθίας, των διαδικασιών και της αναδρομής.

Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012 15:07

Light-bot

Ελέγξτε το ρομπότ δίνοντάς του εντολές. Χρησιμοποιείστε προγραμματιστική λογική όπως και συναρτήσεις για τα πιο προχωρημένα επίπεδα.

Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012 03:48

Stagecast Creator

Το Stagecast Creator είναι ένα περιβάλλον δημιουργίας παιχνιδιών και προσομοιώσεων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού για την διδασκαλία αρχών του προγραμματισμού. Ο ιδιαίτερος τρόπος προγραμματισμού στο περιβάλλον, μέσω της απόδοσης συμπεριφορών σε χαρακτήρες ανάλογα την θέση τους στο περιβάλλον ή και ως αντίδραση σε κάποιο συμβάν, το καθιστά κατάλληλο για διδασκαλία εννοιών του προγραμματισμού σε μικρές ηλικίες. Μέσα σε αυτό τρόπο δημιουργίας παιχνιδιών  εμπεριέχονται  έννοιες  αντικειμενοστραφούς και οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού αλλά και πιο απλών εννοιών όπως ακολουθίας, δομών ελέγχου και μεταβλητής.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 15:06

Yenka

Το Yenka Programming και Sequences είναι ένας πρωτότυπος και προσιτός τρόπος για την εισαγωγή στον προγραμματισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Με την χρήση απλών διαγραμμάτων ροής επιτυγχάνεται ο έλεγχος είτε ανθρώπινων εικονικών χαρακτήρων είτε κινούμενων τρισδιάστατων σχημάτων στην οθόνη. Με αυτό τον τρόπο, είναι δυνατό να διδαχτούν έννοιες στο Yenka Sequences  όπως, η βασική έννοια της ακολουθίας βημάτων, των βρόγχων επανάληψης, και διαδικασιών και στο Yenka Programming  περαιτέρω έννοιες όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ αντικειμένων - χαρακτήρων, δομών ελέγχου ροής, μεταβλητής, παραμέτρων διαδικασιών, τυχαίες τιμές, εντολές εισόδου/εξόδου, διαχείριση γεγονότων κ.ά.. Το Yenka Sequences μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Δημοτικό για εισαγωγή στον προγραμματισμό με έναν άκρως ενδιαφέρων τρόπο για τους μαθητές και το Yenka Programming για την διδασκαλία πιο πολύπλοκων εννοιών προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 06:21

KTurtle

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού KTurtle είναι Logo-like περιβάλλον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο. Με την χρήση αυτού του περιβάλλοντος, μπορεί ο νέος προγραμματιστής να εξοικειωθεί με έννοιες όπως η ακολουθία, η μεταβλητή, εντολές εισόδου-εξόδου, τις δομές επανάληψης και ελέγχου ροής, διαδικασίες (με πέρασμα παραμέτρων),  αναδρομής, αριθμητικούς συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, όπως και απλές εντολές διαχείρισης μεταβλητών κειμένου.

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012 23:28

Kodu

Το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Kodu παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με βασικές έννοιες του προγραμματισμού μέσα σε ένα περιβάλλον αντικειμενοστραφές και οδηγούμενο από γεγονότα. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού όπως και στο Γυμνάσιο όπου η δημιουργία παιχνιδιών σε ένα τρισδιάστατο κόσμο, με το εύχρηστο και προσιτό περιβάλλον του Kodu, μπορεί να προσφέρει ένα μεγάλο βαθμό κινητοποίησης των μαθητών.

   

Τελευταία Σχόλια  

   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου