Άρθρα  

  1. Δημοφιλή
  2. Τελευταία
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EasyLogo

Επισκέψεις:5675

EasyLogo

Η EasyLogo είναι ένα απλοποιημένο περιβάλλον Logo όπου ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει απλές ακολουθίες εντολών σχεδίασ...

Περισσότερα...

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

Alice

Επισκέψεις:4387

Alice

Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμ...

Περισσότερα...

GameMaker

Επισκέψεις:4189

GameMaker

Το περιβάλλον του GameMaker και η δημιουργία απλών παιχνιδιών σε αυτό μπορεί να αποτελέσει μια πρώτη επαφή μαθητών Δημοτ...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

App Inventor

Επισκέψεις:5510

App Inventor

Το App Inventor μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου για την δημιουργία εφαρμογών, ...

Περισσότερα...

GameSalad Creator

Επισκέψεις:1987

GameSalad Creator

Το GameSalad Creator μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία παιχνιδιών και αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από μαθητές ...

Περισσότερα...

Robot Obstacle Course

Επισκέψεις:939

Robot Obstacle Course

Ένα παιχνίδι στο οποίο καλείται ο μικρός προγραμματιστής - μηχανικός να προσαρμόσει κατάλληλα τα κυκλώματα ενός ρομπότ ώ...

Περισσότερα...

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Επισκέψεις:2181

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

Ο Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τα πρώτα βήματα των μαθητών στην αλγοριθμική, όπου είναι...

Περισσότερα...

Γλωσσομάθεια

Επισκέψεις:4128

Γλωσσομάθεια

Στην Γλωσσομάθεια υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης, ελέγχου και εκτέλεσης προγραμμάτων σε "ΓΛΩΣΣΑ". Με την Γλωσσομάθεια&nb...

Περισσότερα...
   

KTurtle

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
  • Δημιουργήθηκε από : Cies Breijs
  • Ημερομηνία εμφάνισης : 2003
  • Τελευταία έκδοση - Έτος: 0.81 - 2012
  • Προγραμματιστικό μοντέλο : Δομημένος, Διαδικασιακός προγραμματισμός
  • Ελληνικό περιβάλλον : Ναι
  • Επιρροές από : Logo
  • Άδεια : Διατίθεται δωρεάν με άδεια GPLv2

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού KTurtle είναι Logo-like περιβάλλον που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την διδασκαλία εισαγωγικών εννοιών προγραμματισμού σε Δημοτικό και Γυμνάσιο. Με την χρήση αυτού του περιβάλλοντος, μπορεί ο νέος προγραμματιστής να εξοικειωθεί με έννοιες όπως η ακολουθία, η μεταβλητή, εντολές εισόδου-εξόδου, τις δομές επανάληψης και ελέγχου ροής, διαδικασίες (με πέρασμα παραμέτρων),  αναδρομής, αριθμητικούς συγκριτικούς και λογικούς τελεστές, όπως και απλές εντολές διαχείρισης μεταβλητών κειμένου.

Γνωριμία

To KTurtle είναι ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού που πρωτοεμφανίστηκε το 2003 ως μέρος του εγχειρήματος KDE desktop environment. Το KTurlte διατίθεται  ως ανεξάρτητο πακέτο για Linux περιβάλλοντα αλλά και σαν μέρος του πακέτου KDE Edu, το οποίο πακέτο διατίθεται και σε έκδοση για Windows. Με το KTurtle είναι δυνατή η δημιουργία γραφικών χελώνας με την χρήση της γλώσσας Turtlescript  που είναι ενσωματωμένη στο περιβάλλον και μοιάζει αρκετά με την γλώσσα Logo.

Ο  προγραμματισμός συμβαίνει με την εισαγωγή εντολών σε μορφή κειμένου σε ένα περιβάλλον πλήρως εξελληνισμένο όσον αφορά τον κώδικα, το περιβάλλον και τα μηνύματα λαθών. Βασική λεπτομέρεια ώστε να γίνεται ο εξελληνισμένος κώδικας κατανοητός από το περιβάλλον είναι η επιλογή της Ελληνικής γλώσσας ως γλώσσας σεναρίου από τις Ρυθμίσεις στο μενού επιλογών.

Βασικά συστατικά του περιβάλλοντος KTurtle είναι:

  • Το μενού επιλογών και η λωρίδα με τα εικονίδια – συντομεύσεις εργασιών του μενού επιλογών, στο πάνω μέρος του περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν εντολές για διαχείριση αρχείων, επεξεργασία κώδικα, εκτέλεση κώδικα κ.ά..

  • Η περιοχή Επεξεργαστής Κώδικας όπου γίνεται η εισαγωγή του κώδικα σε μορφή κειμένου.

  • Η περιοχή Επιθεωρητής όπου εμφανίζονται τυχόν μεταβλητές του προγράμματος (όνομα, τύπος, τιμή), συναρτήσεις που καλούνται στο πρόγραμμα (όσες φορές καλούνται στο πρόγραμμα και τις τιμές παραμέτρων αυτών), και το δένδρο του προγράμματος (το πρόγραμμα σε δενδρική μορφή).

  • Ο Καμβάς, στην κεντρική περιοχή του περιβάλλοντος, όπου λαμβάνει χώρα η σχεδίαση όπως ορίζεται στο πρόγραμμα που έχει εισαχθεί στον επεξεργαστή κώδικα. Επίσης στην ίδια περιοχή εμφανίζονται από το περιβάλλον τυχόν λάθη που έχουν συμβεί στην σύνταξη του προγράμματος.

 

To KTurtle μπορεί να εγκατασταθεί σε περιβάλλοντα Windows (με χρήση του πακέτου Kdeedu) και Linux. Eίναι διαθέσιμο με εξελληνισμένο περιβάλλον όπως και ελληνικό σετ εντολών.

Σύνδεσμος μεταφόρτωσης για Win (Οδηγίες): http://winkde.org/pub/kde/ports/win32/installer/kdewin-installer-gui-latest.exe

Google ομάδα συζητήσεων για KTurtle; an educational programming environment ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. )

 

Έκθεση εικόνων

Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
   

                                                              Περιβάλλοντα Εισαγωγής στον Προγραμματισμό από Γκοτσιόπουλο Παναγιώτη (Allrounder template)

                                                                                                                   Χάρτης Συνδέσμων Διαδικτυακού Τόπου