Alice
Στο περιβάλλον προγραμματισμού Alice δίνεται η δυνατότητα εξοικείωσης των μαθητών με έννοιες του προγραμματισμού όπως τη δομή ακολουθίας, δομές ελέγχου, επανάληψης, μεταβλητών, διαδικασιών (με πέρασμα παραμέτρων), συναρτήσεων σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον αντικειμενοστραφή και οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
StarLogo TNG
Το περιβάλλον προγραμματισμού StarLogo TNG παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με έννοιες του προγραμματισμού όπως τη δομή ακολουθίας, μεταβλητής και λίστας (αριθμητική ή κειμένου και καθολικότητα αυτών), εκτίμηση αριθμητικών και λογικών παραστάσεων, δομές ελέγχου, επανάληψης, διαδικασίας με πέρασμα παραμέτρων, και εισαγωγή γενικότερα σε έννοιες του αντικειμενοστραφή όπως και του οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
Scratch
Το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch παρέχει την δυνατότητα εξοικείωσης του αρχάριου προγραμματιστή με έννοιες του προγραμματισμού όπως τη δομή ακολουθίας, μεταβλητής και λίστας (αριθμητική ή κειμένου), εκτίμηση αριθμητικών και λογικών παραστάσεων (με αριθμητικούς, συγκριτικούς και λογικούς τελεστές), δομές ελέγχου, επανάληψης, πολυνηματική (παράλληλη) εκτέλεση σεναρίων, συνεργασία και συγχρονισμός (με ανταλλαγή μηνυμάτων) και γενικότερα εισαγωγή σε έννοιες του αντικειμενοστραφή όπως και του οδηγούμενου από γεγονότα προγραμματισμού. Προτείνεται για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Τα πιο εξελιγμένα περιβάλλοντα BYOB και Panther, που αποτελούν επεκτάσεις του Scratch, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διδασκαλία του προγραμματισμού στο Λύκειο.
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- Επόμενο
- Τέλος